HR ZEWNĘTRZNY, EMPLOYER BRANDING, HEADHUNTING - SPRAWDŹ >>

PROFIL EKSPERTA

Home - Baza Ekspertów - Profil Eksperta

profil eksperta
Manager CC/ Trener Sprzedaży/ Coach/ Przedstawiciel Handlowy/ 113
Wzrost sprzedaży/ Zarządzanie zespołem/ Zarządzanie i monitorowanie podległej jednostki organizacyjnej

Nr 113


Manager z 15 letnim doświadczeniem w budowaniu "od zera"dużych zespołów Contact Center rozwinie lub stworzy Twój dział sprzedaży!

Obszar działania Śląsk, aglomeracja (preferowane miasta: Gliwice, Zabrze, Katowice i okolice)
Status ekspert otwarty na nowe wyzwania

PRZEDSIĘBIORCO!

umów się na bezpłatne
spotkanie z ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Kompetencje

  • zarządzanie zespołem: motywowanie, kontrolowanie, udzielanie informacji zwrotnej,
  • wysoka orientacja na cel i wyniki
  • wysoka komunikatywność
  • budowanie relacji z podwładnymi
  • multitasking, proaktywność
  • umiejętność słuchania
  • umiejętność rozwijania ludzi/ wzmacniania
  • weryfikacja pracy własnej i innych, weryfikacja argumentów/ obiekcji klientów

Sukcesy

  •  Zarządzanie Call Center, które liczyło w tamtym czasie ponad 200 konsultantów + kilkunastu Kierowników ( każdy zrekrutowany i szkolony na dane stanowisko przez kandydatkę) Koordynowanie pracy 3 osobowego działu Kierowników Operacji oraz 12 osobowego działu Koordynatorów Zespołów,realizacja celów zespołowych.
  • Zarządzanie zmianami w Call Center liczącymi ponad 100 pracowników na zmianie.
  • Realizacja celów firmy dzięki szkoleniom i zarządzaniu ludźmi dzięki czemu firma rozrosła się z 8 do 200 osób w ciągu 3 lat.
  •  Wdrożenie w firmie działu jakości rozmów telefonicznych co zniwelowało reklamacje, spowodowało wzrost sprzedaży i większe zaufanie klientów korzystających z usług outsorcingu sprzedaży.
  • Trzykrotny wzrost działu szkoleń w firmie z branży CC.
  •  Stworzenie Działu Obsługi Klienta w firmie Inwestycyjnej gdzie kluczowa jest obsługa klienta Premium
  • Wejście do zespołu pracowników z poziomu dyrektora i zdobycie pozycji leadera
  • Kandydatka w każdej firmie awansowała wewnętrznie pionowo minimum o 3 pozycje
  • Zdobycie stanowisk Regionalnego Kierownika Sprzedaży w dużej korporacji odzieżowej oraz Dyrektora Sprzedaży w jednym z największych śląskich Call Center.

 

Korzyści dla Pracodawcy

  • Budowa od zera działu sprzedaży w firmie lub rozwój działu sprzedaży w firmie (kandydatka w ciągu 3 lat przyczyniła się do wzrostu 25 krotnego firmy zajmującej się outsorcingiem usług sprzedaży)
  • Lojalny pracownik- kandydatka pracowała 10 lat u jednego właściciela
  • Doświadczenie szkoleniowe zaczerpnięte z 2 dużych dynamicznie rozwijających się  firm z branży Contact Center
  • Wysokie umiejętności z zakresu zarządzania dużym zespołem

Informacje dodatkowe

  • Kandydatka ukończyła studia podyplomowe na kierunku Coaching oraz studia na poziomie magistra na kierunku: Ekonomika Ubezpieczeń i Bankowości.
  • Jest doświadczonym Trenerem, potrafi stworzyć kompleksowe szkolenie z zakresu sprzedaży: wdrażające, uzupełniające wiedzę oraz przeprowadzić coaching indywidualny w oparciu o potrzeby szkoleniowe jednostki i profesjonalne narzędzia takie jak karta coachingowa. Przykładowe tematy prowadzonych szkoleń:
    Zarządzanie zespołem, Zarządzanie przez cele Zarządzanie projektami, Motywowanie, Skuteczna komunikacja, Techniki sprzedaży przez telefon, Radzenie sobie z obiekcjami klientów, Obsługa trudnego klienta, Negocjacje handlowe, Asertywność, Zarządzanie sobą w czasie, Modulacja głosem, Przekazywanie informacji zwrotnej, Trudne komunikaty, Coaching
  • Doświadczony Manager:
  • Szuka rozwiązań oraz ciągłych ulepszeń pracy swojej i ludzi (lepszych narzędzi do pracy, trafniejszych argumentów)
  • Korzysta z narzędzi takich jak persony klienta by lepiej zrozumieć jego potrzeby i pomóc tym sposobem zespołowi
  • W pracy z ludźmi zadaje dużo pytań aby lepiej zrozumieć rozmówcę i móc mu pomóc rozwiązać jego problemy (odnośnie pracowników, klientów
  • Wie jak zdobyć zaufanie i szacunek zespołu
  • Potrafi myśleć/ działać niestandardowo by rozwiązać problem
  • Potrafi stworzyć i zrealizować oceny pracownicze (stosuje z częstotliwością zależną od potrzeb zespołu)
  • Dba o komunikację wewnątrz zespołu oraz szybką informację zwrotną w stosunku do sytuacji w zespole
  • Potrafi wyciągać wnioski i przyjmować feedback
  • Lubi rywalizować w zakresie osiąganych celi, jednak nie promuje sztucznej rywalizacji w zespole
  • Potrafi stworzyć stworzyć standardy sprzedaży w firmie
  • Kandydatka ceni w pracy samodzielność i decyzyjność.
  • Jest naturalnym leaderem– jest pewna siebie, empatyczna, chętna do komunikacji i budowania partnerskich relacji z przełożonymi oraz podwładnymi.
  • Znajomość branż: finansowa, ubezpieczeniowa, media (sprzedaż gazet , literatury dla konkretnych branż), telekomunikacja, produkty, branża inwestycyjna- klienci indywidualni i biznesowi
  • Wartości w biznesie: partnerstwo, komunikacja
  • Oczekiwania finansowe: 7000-10000 netto UoP (podstawa+ premia), 10000-12000 netto B2B

PRZEDSIĘBIORCO

Umów się na bezpłatne spotkanie z Ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Business Development Partner

Co możemy Ci zaoferować?

Usługi dla firm chcących się rozwijać:

  • Rekrutacja specjalistów i managerów – uzasadniona biznesowo
  • Nieszablonowe podejście do potrzeb HR-owych przedsiębiorstwa
  • Zewnętrzny HR dla przedsiębiorstwa