HR ZEWNĘTRZNY, EMPLOYER BRANDING, HEADHUNTING - SPRAWDŹ >>

PROFIL EKSPERTA

Home - Baza Ekspertów - Profil Eksperta

profil eksperta
International Business Development Manager/ Eksport Manager/ 100
Rozwój polityki eksportowej/ Wzrost sprzedaży/ Umiędzynarodowienie działalności/ Zbudowanie portfela Klientów i zaspokajanie ich potrzeb

Nr 100


Ekspert który rozwinie biznes międzynarodowy w wielu branżach oraz zadba o jego stabilność!

Obszar działania Gdańsk, Trójmiasto, home office, globalnie- delegacje
Status specjalista otwarty na nowe wyzwania

PRZEDSIĘBIORCO!

umów się na bezpłatne
spotkanie z ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Kompetencje

  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • konsekwentna, wytrwała, cierpliwa i pro-aktywna
  • zdolności sprzedażowe
  • umiejętność przekonywania
  • wysokie zdolności analityczne
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • zdolność przewidywania konsekwencji działań
  • multitasking przy zachowaniu jakości
  • elastyczność
  • Angielski C1, Rosyjski C1, Niemiecki B1+

Sukcesy

  •   Wprowadziła na rynki zagraniczne klika marek z różnych branż. Jej efektywne działania sprzedażowe spowodowały eskalację sprzedaży na rynku już istniejącym.
  • Zmieniła myślenie właścicieli firmy z Indii o kobietach – rozwijając eksport i konsekwentnie realizując założone cele udowodniła im, że kobieta może być efektywnym pracownikiem, ekspertem i handlowcem. To samo dokonała na rynkach Azjatyckich wobec swoich klientów.
  • Wdrożenie dywersyfikacji sprzedaży, co spowodowało eskalację sprzedaży po 1 roku funkcjonowania firmy na danym rynku o ponad 40%.

 

 

Korzyści dla Pracodawcy

  • Wprowadzenie firmy/ marki na rynki międzynarodowe oraz doradztwo w jakie rynki warto zainwestować w stosunku do produktu/ usługi firmy.
  • Stabilizacja wprowadzonego produktu na rynek poprzez efektywne i mądre działania sprzedażowe.
  • Eskalacja sprzedaży oraz spełnianie założonych planów rocznych (zazwyczaj z nadwyżką).
  • Międzynarodowe kontakty biznesowe kandydatka zyskała dzięki umiejętności budowania trwałych relacji biznesowych.
  • Kandydatka chętnie się uczy i zdobywa ekspercką wiedzę, jej elastyczność, chęć rozwoju i uczenia się oraz otwartość i chęć wyzwań pozwolą jej na wdrożenie się w każdą branżę! Jest otwarta i ma doświadczenie w branży technicznej.
  • Rozwój firmy: dobrze działająca sprzedaż pozwala na stabilizację w sytuacji kryzysu gospodarczego Wprowadzenie firmy/ marki na rynki międzynarodowe oraz doradztwo w jakie rynki warto zainwestować w stosunku do produktu/ usługi firmy.

 


Informacje dodatkowe

  • Kandydatka posiada kompetencje z zakresu wprowadzania produktu na nowe rynki i eskalacji sprzedaży na już istniejących a także:
    • potrafi dopasować swój sposób pracy/ komunikacji do konkretnego rynku
    • posiada umiejętność tworzenia strategii eksportowych/ zdobycia rynków międzynarodowych
    • zna potrzeby rynku i potrafi doradzić na jakie rynki warto wejść
    • jest doradcą ds. eksportu- zna rynek może doradzić czy ten na przykład design produktu/ jakość odnajdzie się na danym rynku.
    • posiada gruntowne wykształcenie kierunkowe:  ukończyła studia na kierunku  filologicznym, Biznes Międzynarodowy i MBA.
    • 13 lat doświadczenia sprzedaży międzynarodowej oraz wprowadzaniu marek i firm na rynki międzynarodowe
  • Posiada umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych oraz umiejętność efektywnego wykorzystania kontaktów i relacji z klientami.
  • Zdolności analityczne i badania konkurencji pozwalają kandydatce na dokonanie dokładnego i  szczegółowego resarchu rynku.
  • Kandydatka potrafi efektywnie wykorzystywać  profesjonalne social media do sprzedaży (LinkedIn, Goldenline)
  • Potrafi za pomocą analizy i argumentów zmienić czyjeś myślenie, przekonać do swoich pomysłów.
  • Charakteryzuje się wysoką chęcią pochłaniania wiedzy i rozwoju.
  • Posiada doświadczenie w pracy międzynarodowym środowisku,w kwestii zatrudnienia preferuje firmy otwarte na rozwój, międzynarodowe, technologiczne.

    • Doświadczenie w sprzedaży eksportowej w branżach: produkcyjna– okna, drzwi, kosmetyczna,odzież– marka odzieżowa, marka skarpetek, spożywcza- owoce, kurczak, ekologiczne etui na telefony, jubilerska- bursztyn
    • Docierała do sieci hipermarketowych, sieci aptecznych i dystrybutorów poprzez Zakupowców, dystrybutorów hurtowni, Brand Managerów, właścicieli.
    • Do tej pory kandydatka prowadziła działania sprzedażowe głownie na rynkach CIS, CEE i  Gulf area, a w szczególności na rynkach :Polska, Niemcy, Białoruś, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Kazachstan, Kuwejt, Arabia Saudyjska, Egipt.
  • Wartości kandydatki: uczciwość, szczerość , odpowiedzialność
  • Oczekiwania finansowe: UoP: 7000-8500 netto lub B2B: 10000-12000 netto

PRZEDSIĘBIORCO

Umów się na bezpłatne spotkanie z Ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Business Development Partner

Co możemy Ci zaoferować?

Usługi dla firm chcących się rozwijać:

  • Rekrutacja specjalistów i managerów – uzasadniona biznesowo
  • Nieszablonowe podejście do potrzeb HR-owych przedsiębiorstwa
  • Zewnętrzny HR dla przedsiębiorstwa