HR ZEWNĘTRZNY, EMPLOYER BRANDING, HEADHUNTING - SPRAWDŹ >>

PROFIL EKSPERTA

Home - Baza Ekspertów - Profil Eksperta

profil eksperta
Dyrektor Działu Jakości/ 114
Utrzymanie i optymalizacja jakości procesów i serwisu przedsiębiorstwa/ Zarządzanie zespołem/ Umiędzynarodowienie działalności

Nr 114


Manager Jakości z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach oraz w pracy na dużych zakładach produkcyjnych wprowadzi Twoją firmę na wyższy poziom globalnej jakości.

Obszar działania Włocławek lub relokacja: Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Śląsk i inne
Status ekspert dostępny od zaraz- nie czekaj z kontaktem! Jutro może już być niedostępny!

PRZEDSIĘBIORCO!

umów się na bezpłatne
spotkanie z ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Kompetencje

  • managerskie (umiejętność kontroli, delegowania zadań, motywowania)
  • jakościowe
  • wysokie zdolności komunikacyjne
  • zdolności analityczne
  • dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów

Sukcesy

  • Zarządzanie zespołem ponad 60 osobowym w tym takimi działami jak: Reklamacje, Systemy Zarządzania, Rozwój Jakości Dostawców, Kontrola Dostaw, Kontrola Międzyoperacyjna i Ostateczna.
  • Wprowadzenie takich narzędzi jakościowych jak: metodologia 8D, pareto, ishikava itp. w celu rozwiązywania problemów jakościowych prowadzących do zmniejszenia ilości reklamacji o 20% w ciągu ostatnich 3 latach
  • Wdrożenie narzędzi poprawiających jakość produktów, procesów i dostawców, prowadzących do poprawy jakości zakupionych części (od 2000 ppm/2015 do 700 ppm/2019) oraz wyrobów sprzedawanych (13000 ppm/2007 do 400 ppm/2018) w masowej produkcji aparatury kontrolno-pomiarowej (30 mln szt/rok).
  • Organizator Global Quality Meeting (30 uczestników/14 krajów) i Measurements Days WIKA Polska (22 uczestników/7 krajów)- międzynarodowych wydarzeń służących globalnej wymianie wiedzy wśród Dyrektorów Działów Jakości.

Korzyści dla Pracodawcy

  • doświadczony jakościowiec
  • świadomy i kreatywny manager: wie jak zmotywować Twoich ludzi
  • wdrożenie narzędzi jakościowych w twojej firmie
  • rozwój procedur o zaawansowane narzędzia i uproszczenie ich
  • lojalny pracownik
  • jakościowiec i manager z  12-letnim doświadczeniem w międzynarodowych strukturach

 


Informacje dodatkowe

  •  Kandydat ukończył studia na kierunku Informatyka i  Zarządzanie oraz Marketing i Zarządzanie, ukończył też szkołę policealną na kierunku Specjalista w Handlu Zagranicznym
  • Zarządzanie projektami (> 1mln EUR)
  • 12 lat doświadczenia jako manager w międzynarodowych firmach (stanowisko Szefa Działu Jakości i Doskonalenia w firmie liczącej ponad 1300 pracowników)
  • Znajomość narzędzi jakościowych
  • Precyzyjne działanie w oparciu o zasady, dokumentację i analizę danych.
  • Zorientowany na zespół, klienta, dostawcę i cel
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu jakości.
  • Lider warsztatów i projektów dotyczących rozwoju i poprawy jakości produkcji, procesów i dostawców.
  • Wysokie zdolności planowania organizowania i wyznaczania priorytetów
  • Doświadczony, z ogromną wiedzą Dyrektor ds. Jakości
  • Świadomy manager korzystający z najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania, motywowania oraz dawania informacji zwrotnej (wykorzystanie takich narzędzi jak FUKO), wysoka inteligencja emocjonalna
  • Obsługa komputera:Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Microsoft Outlook, Dynamic Axapta, Minitab, Process4Biz
  • Angielski- C1, Niemiecki- B1
  • Oczekiwania finansowe: 11500-14500 netto/ UoP

PRZEDSIĘBIORCO

Umów się na bezpłatne spotkanie z Ekspertem

UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE

Business Development Partner

Co możemy Ci zaoferować?

Usługi dla firm chcących się rozwijać:

  • Rekrutacja specjalistów i managerów – uzasadniona biznesowo
  • Nieszablonowe podejście do potrzeb HR-owych przedsiębiorstwa
  • Zewnętrzny HR dla przedsiębiorstwa